Update;

Hej,

Jag är säker på att ni vet hur deprimerande hösten är. Allt känns grått och hopplöst. Så varje höst mår jag inte så bra som jag brukar, och just den här hösten var alldeles för lång och grå. Kan inte säga vad jag gjort denna tidsperiod, vart mest för mig själv. Och sen är det ju skolan också, samt allt annat som tar kål på en av stress.
Jag är en sådan person som inte gillar att prata om mina problem, och bara ligger i skymundan när allt känns som värst. Så att blogga, det var det sista jag tänkte på.

Men nu till det positiva, till slut kom snön. Så blev allting ljust, varmt och mysigt. Hösten är över, skolan lika så. Om några få fjuttiga dagar är det vinter – följt av ett långt lov.
Och eftersom jag mår bra nu igen, så bubblar jag över med inspiration. Detta ska jag sätta sprätt på genom med att börja blogga igen. Men bli inte förvånad om jag en vacker dag helt plötsligt slutar igen, för då är det som det är.
Skulle bara ge er (om det finns någon stackare som över huvud taget klickar sig in här fortfarande) en update. För nu jävlar ska det bloggas!


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0