SPRING MUST HAVES


För det första: skorna har jag haft ögonen på hela hösten, fast då i ett mer mocka-liknande material. Vet att romwe gör liknande skor och nelly kommer att börja sälja dem snart, men det jag gillar med dessa är att nitarna inte är så "in your face". Men älskar modellen framför allt!
Väst-jackan hade jag hellre sett med ärmar, men hittar inte någon sån i lite "hårdare" material någonstans, help me? Väskan från romwe är perfekt skolväska då man kan stoppa ner papper, böcker osv. utan att de böjs och förstörs! Toppen och hoodien hade jag mest med för att jag vill ha det med en army jacket + over knee socks och snygga skor. Mums!
Och casio klockan, något som fanns med på min önskelista men som jag tyvärr inte fick. Vet att de finns på urban outfitters och asos.com men har inte koll på någon prisskillnad.

Vill verkligen köpa allt detta inför våren, men sparar pengar så vet inte hur det kommer att gå till tyvärr... Sen måste man ju köpa alla dessa smink/beauty produkter som tar slut hela tiden. Suck!

xx


Comments
Postat av: Jenny

åh gud vilken fin västjacka (den gröna). Jag har letat överallt efter en sådan, vet du om den finns någon annanstans? Och du har skrivit att den finns på gina tricot, har du sett den på hemsidan eller i butik? SÅ HIMLA FIN :D

2012-01-27 @ 19:45:11

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0